Menu
 

Topic:

Debbel kan je me helpen??

Bloemblaadje  schreef op: 10-12-2012 21:02:51
Mijn zoontje komt net beneden......met zijn bril in 2 stukken. Heeft hij hem gewoon kapot gebogen Het is een kunststof mointuur en komt bij Hans Anders vandaan. Hij heeft hem een paar maanden. Ik vraag me af of zo'n montuur nog bij te bestellen is enof zijn glazen overgezet kunnen worden, want die zijn nog helemaal goed.

Jeetje zeg, we waren zo blij met de bril en vooral het montuur, omdat deze zo goed zat en we er nog geen enkele keer mee terug zijn geweest en hij maakt hem gewoon bewust kapot. Pfff, ben echt even heel boos op hem!
 
Quote
Navigatie
RE: Debbel kan je me helpen??
Mariskamv2  schreef op: 10-12-2012 22:06:04
Als je in het pootje kijkt, staat er een nummer in, dan kunnen ze voor je bellen naar andere filialen of ze hem nog hebben. De glazen kunnen alleen worden overgezet als het montuur kleiner is. 
 
Quote
RE: Debbel kan je me helpen??
Debbel79  schreef op: 11-12-2012 07:30:29
we kunnen zien of het montuur nog te krijgen is, zo ja, dan kan het glas overgezet worden ter plekke. kwestie van erin klikken. kosten zijn dan dus "maar" 35 euro voor een niew montuur.

als het montuur niet meer te krijgen is dan is een ander montuur ook een optie, maar dan moet het een vergelijkbare grote hebben, of net even wat kleiner, zodat het erin geslpen kan worden.

pfff.... wat een boef.... ik zou ook furieus zijn hoor!!
een tip... laat de opticien bij hans anders je zoontje even aanspreken op zijn gedrag met de bril. vreemde ogen willen nog wel eens wat beter overkomen.
 
Quote
RE: Debbel kan je me helpen??
Bloemblaadje  schreef op: 11-12-2012 07:37:06
Dank jullie voor de antwoorden!

Vanmorgen gelijk maar even bellen naar het filiaal waar we zijn geweest. Ik ben er ook echt goed boos over, vooral omdat hij heel goed weet dat het niet kan en dat zijn bril iets is waar hij zuinig op moet zijn. Dat is inderdaad een goed idee om de opticien hem even te laten toespreken. Ik heb hem al verteld dat hij zijn mag gaan mee betalen, want hij heeft wel vaker van die acties (eerst doen en dan nadenken) en ik ben er even klaar mee.

Ik hoop dat ze het montuur nog hebben, want hij had echt een hele leuke en die stond hem ook zo goed. En het zou zonde zijn van die glazen als we die maar zo weg zouden moeten gooien.
 
Quote
RE: Debbel kan je me helpen??
Debbel79  schreef op: 11-12-2012 08:56:34

Quote bloemblaadje:
Dank jullie voor de antwoorden!

Vanmorgen gelijk maar even bellen naar het filiaal waar we zijn geweest. Ik ben er ook echt goed boos over, vooral omdat hij heel goed weet dat het niet kan en dat zijn bril iets is waar hij zuinig op moet zijn. Dat is inderdaad een goed idee om de opticien hem even te laten toespreken. Ik heb hem al verteld dat hij zijn mag gaan mee betalen, want hij heeft wel vaker van die acties (eerst doen en dan nadenken) en ik ben er even klaar mee.

Ik hoop dat ze het montuur nog hebben, want hij had echt een hele leuke en die stond hem ook zo goed. En het zou zonde zijn van die glazen als we die maar zo weg zouden moeten gooien.



glazen weggooien hoeft echt niet hoor. er is altijd wel een montuur te vinden waarin ze overgeslpen kunnen worden. vooral met een kunstof montuur.
maar als het montuur pas 3 maanden oud is, dan is de kans vrij groot dat die nog wel in een ander filiaal te krijgen is. dan kunnen ze zo zien op de computer.
 
Quote
RE: Debbel kan je me helpen??
Spatje  schreef op: 11-12-2012 08:58:11
kunnen we geen opticien rubriek beginnen speciaal voor debby
 
Quote
RE: Debbel kan je me helpen??
Debbel79  schreef op: 11-12-2012 08:59:35

Quote spatje:
kunnen we geen opticien rubriek beginnen speciaal voor debby



whahaha!!! ben ik echt de enige opticien hier op het forum?
 
Quote
RE: Debbel kan je me helpen??
Bloemblaadje  schreef op: 11-12-2012 10:22:14
Hahaha, inderdaad! Het eerste wat ik ongeveer dacht: even aan Debby vragen op ML....

Ik heb gebeld en ze dacht inderdaad dat ze het montuur nog wel kon krijgen Goed dat je zegt dat de glazen dan misschien wel in een ander montuur kunnen, want ik had ze zo weg gegooid anders.
Ben al blij dat we waarschijnlijk niet een hele nieuwe bril hoeven te kopen. Komt die kleine crimineel er weer aardig goed vanaf
 
Quote
RE: Debbel kan je me helpen??
Debbel79  schreef op: 11-12-2012 11:31:38

Quote bloemblaadje:
Hahaha, inderdaad! Het eerste wat ik ongeveer dacht: even aan Debby vragen op ML....

Ik heb gebeld en ze dacht inderdaad dat ze het montuur nog wel kon krijgen Goed dat je zegt dat de glazen dan misschien wel in een ander montuur kunnen, want ik had ze zo weg gegooid anders.
Ben al blij dat we waarschijnlijk niet een hele nieuwe bril hoeven te kopen. Komt die kleine crimineel er weer aardig goed vanaf



oh, kijk.. fijn om te horen... ik lees nu net trouwens je mailtje pas haha..
 
Quote
RE: Debbel kan je me helpen??
Bloemblaadje  schreef op: 16-12-2012 10:58:26
Gisteren het nieuwe montuur opgehaald bij Hans Anders. Mijn zoontje had al 35 euro uitgeteld en in zijn zak zitten om te betalen, maar dat was helemaal niet nodig, want we hoefde gewoon helemaal NIKS te betalen! Viel onder de garantie. En dat terwijl we netjes hadden verteld dat hij hem expres overmidden had gebroken.

Wat een geweldige service weer van hun!! Is al de 2e keer dat we niets hoeven te betalen, want mijn zoontje is een keer met zijn nieuwe bril 2 meter buiten de winkel gevallen en toen konden we direct weer terug om weer een nieuwe bril te kopen. Kregen we ook al een nieuwe bril op hun kosten.
 
Quote
RE: Debbel kan je me helpen??
Made  schreef op: 16-12-2012 11:07:45
wow wat een super service

 
Quote
RE: Debbel kan je me helpen??
Debbel79  schreef op: 16-12-2012 11:41:53

Quote bloemblaadje:
Gisteren het nieuwe montuur opgehaald bij Hans Anders. Mijn zoontje had al 35 euro uitgeteld en in zijn zak zitten om te betalen, maar dat was helemaal niet nodig, want we hoefde gewoon helemaal NIKS te betalen! Viel onder de garantie. En dat terwijl we netjes hadden verteld dat hij hem expres overmidden had gebroken.

Wat een geweldige service weer van hun!! Is al de 2e keer dat we niets hoeven te betalen, want mijn zoontje is een keer met zijn nieuwe bril 2 meter buiten de winkel gevallen en toen konden we direct weer terug om weer een nieuwe bril te kopen. Kregen we ook al een nieuwe bril op hun kosten.



ja, ik had dit al vewacht. we hebben namelijk een 100% teveredenheidsgarantie, en dit valt daar ook onder. helemaal goed!!!

(ik had vorige week een klant die na een week met de bril terugkwam, ze vond hem achteraf toch niet mooi staan... zucht.... (inwendig denk ik dan "ja hallooo, je hebt hem toch zelf uitgezocht?") maar ook in dit soort gevallen moeten we de klant gratis een ander montuur uit laten zoeken.

ik persoonlijk vind dit te evr gaan, maar regels zijn regels van hansje hihi
 
Quote
RE: Debbel kan je me helpen??
Made  schreef op: 16-12-2012 12:00:47

Quote debbel79:
[...]

ja, ik had dit al vewacht. we hebben namelijk een 100% teveredenheidsgarantie, en dit valt daar ook onder. helemaal goed!!!

(ik had vorige week een klant die na een week met de bril terugkwam, ze vond hem achteraf toch niet mooi staan... zucht.... (inwendig denk ik dan "ja hallooo, je hebt hem toch zelf uitgezocht?") maar ook in dit soort gevallen moeten we de klant gratis een ander montuur uit laten zoeken.

ik persoonlijk vind dit te evr gaan, maar regels zijn regels van hansje hihi



oh echt?
Ik kan ook niet wennen aan mn bril, iedereen vind m geweldig staan, maar ik niet....draag m dus ook alleen als het nodig is....maar zou er echt niet mee terug durven, heb m tenslotte zelf uitgezocht (beetje te snel), wacht wel 2 jaar haha
 
Quote
RE: Debbel kan je me helpen??
Debbel79  schreef op: 16-12-2012 19:56:47

Quote Made:
[...]

oh echt?
Ik kan ook niet wennen aan mn bril, iedereen vind m geweldig staan, maar ik niet....draag m dus ook alleen als het nodig is....maar zou er echt niet mee terug durven, heb m tenslotte zelf uitgezocht (beetje te snel), wacht wel 2 jaar haha



laat zien dan!!!! kunnen wij je ff geruststellen... (of juist niet)
 
Quote
RE: Debbel kan je me helpen??
Baby2  schreef op: 17-12-2012 19:55:04

Quote debbel79:
[...]

ja, ik had dit al vewacht. we hebben namelijk een 100% teveredenheidsgarantie, en dit valt daar ook onder. helemaal goed!!!

(ik had vorige week een klant die na een week met de bril terugkwam, ze vond hem achteraf toch niet mooi staan... zucht.... (inwendig denk ik dan "ja hallooo, je hebt hem toch zelf uitgezocht?") maar ook in dit soort gevallen moeten we de klant gratis een ander montuur uit laten zoeken.

ik persoonlijk vind dit te evr gaan, maar regels zijn regels van hansje hihi




Maar je kunt toch achteraf spijt krijgen van een keuze? Het is alleen wel erg vervelend als je spijt krijgt van een dure bril, maar ik kan het me best voorstellen dat je thuis bent, het licht net even anders valt en je maar niet aan die nieuwe bril kunt wennen. Dan ga je je er steeds meer en meer aan storen en dan kan ik me best voorstellen dat iemand terug komt met een bril, ook al  heeft diegene hem zelf uitgezocht. Hoop alleen voor jullie dat het niet te vaak voorkomt.
 
Quote
Navigatie


Reageren op Debbel kan je me helpen??
Naam
Bericht