Menu
Topic:
Debbel kan je me helpen??
Bloemblaadje schreef op: 10-12-2012 21:02:51
|
Mijn zoontje komt net beneden......met zijn bril in 2 stukken. Heeft hij hem gewoon kapot gebogen
 Het is een
kunststof mointuur en komt bij Hans Anders vandaan. Hij heeft hem een paar maanden. Ik vraag me af
of zo'n montuur nog bij te bestellen is enof zijn glazen overgezet kunnen worden, want die zijn nog
helemaal goed. Jeetje zeg, we waren zo blij met de bril en vooral het montuur, omdat
deze zo goed zat en we er nog geen enkele keer mee terug zijn geweest en hij maakt hem gewoon bewust
kapot. Pfff, ben echt even heel boos op hem! |
|
Quote |
Navigatie
RE: Debbel kan je me helpen??
Mariskamv2 schreef op: 10-12-2012 22:06:04
|
Als je in het pootje kijkt, staat er een nummer in, dan kunnen ze voor je bellen naar andere
filialen of ze hem nog hebben. De glazen kunnen alleen worden overgezet als het montuur kleiner
is. |
|
Quote |
RE: Debbel kan je me helpen??
Debbel79 schreef op: 11-12-2012 07:30:29
|
we kunnen zien of het montuur nog te krijgen is, zo ja, dan kan het glas overgezet worden ter
plekke. kwestie van erin klikken. kosten zijn dan dus "maar" 35 euro voor een niew montuur.
als het montuur niet meer te krijgen is dan is een ander montuur ook een optie, maar dan moet het
een vergelijkbare grote hebben, of net even wat kleiner, zodat het erin geslpen kan worden.
pfff.... wat een boef.... ik zou ook furieus zijn hoor!! een tip... laat de opticien bij hans
anders je zoontje even aanspreken op zijn gedrag met de bril. vreemde ogen willen nog wel eens wat
beter overkomen. |
|
Quote |
RE: Debbel kan je me helpen??
Bloemblaadje schreef op: 11-12-2012 07:37:06
|
Dank jullie voor de antwoorden!
Vanmorgen gelijk maar even bellen naar het filiaal waar
we zijn geweest. Ik ben er ook echt goed boos over, vooral omdat hij heel goed weet dat het niet kan
en dat zijn bril iets is waar hij zuinig op moet zijn. Dat is inderdaad een goed idee om de opticien
hem even te laten toespreken. Ik heb hem al verteld dat hij zijn mag gaan mee betalen, want hij
heeft wel vaker van die acties (eerst doen en dan nadenken) en ik ben er even klaar mee.
Ik hoop dat ze het montuur nog hebben, want hij had echt een hele leuke en die stond hem ook zo
goed. En het zou zonde zijn van die glazen als we die maar zo weg zouden moeten gooien. |
|
Quote |
RE: Debbel kan je me helpen??
Debbel79 Lid


| Quote
bloemblaadje: | Dank jullie voor de
antwoorden!
Vanmorgen gelijk maar even bellen naar het filiaal waar we zijn geweest. Ik
ben er ook echt goed boos over, vooral omdat hij heel goed weet dat het niet kan en dat zijn bril
iets is waar hij zuinig op moet zijn. Dat is inderdaad een goed idee om de opticien hem even te
laten toespreken. Ik heb hem al verteld dat hij zijn mag gaan mee betalen, want hij heeft wel vaker
van die acties (eerst doen en dan nadenken) en ik ben er even klaar mee.
Ik hoop dat ze
het montuur nog hebben, want hij had echt een hele leuke en die stond hem ook zo goed. En het zou
zonde zijn van die glazen als we die maar zo weg zouden moeten gooien. |
glazen weggooien hoeft echt niet hoor. er is altijd wel een montuur te vinden waarin ze
overgeslpen kunnen worden. vooral met een kunstof montuur. maar als het montuur pas 3 maanden
oud is, dan is de kans vrij groot dat die nog wel in een ander filiaal te krijgen is. dan kunnen ze
zo zien op de computer.
groetjes D.ebby, mama van N.ora en F.iene "Life is not about waiting for the storm to pass, its
about learning how to dance in the rain." |
Datum: 11-12-2012 08:56:34 | Quote |
Debbel79 schreef op: 11-12-2012 08:56:34
|
Quote
bloemblaadje: | Dank jullie voor de
antwoorden!
Vanmorgen gelijk maar even bellen naar het filiaal waar we zijn geweest. Ik
ben er ook echt goed boos over, vooral omdat hij heel goed weet dat het niet kan en dat zijn bril
iets is waar hij zuinig op moet zijn. Dat is inderdaad een goed idee om de opticien hem even te
laten toespreken. Ik heb hem al verteld dat hij zijn mag gaan mee betalen, want hij heeft wel vaker
van die acties (eerst doen en dan nadenken) en ik ben er even klaar mee.
Ik hoop dat ze
het montuur nog hebben, want hij had echt een hele leuke en die stond hem ook zo goed. En het zou
zonde zijn van die glazen als we die maar zo weg zouden moeten gooien. |
glazen weggooien hoeft echt niet hoor. er is altijd wel een montuur te vinden waarin ze
overgeslpen kunnen worden. vooral met een kunstof montuur. maar als het montuur pas 3 maanden
oud is, dan is de kans vrij groot dat die nog wel in een ander filiaal te krijgen is. dan kunnen ze
zo zien op de computer. |
|
Quote |
RE: Debbel kan je me helpen??
Spatje schreef op: 11-12-2012 08:58:11
|
kunnen we geen opticien rubriek beginnen speciaal voor debby  |
|
Quote |
RE: Debbel kan je me helpen??
Debbel79 schreef op: 11-12-2012 08:59:35
|
Quote
spatje: | kunnen we geen opticien rubriek
beginnen speciaal voor debby  |
whahaha!!! ben ik echt de enige opticien hier op het
forum? |
|
Quote |
RE: Debbel kan je me helpen??
Bloemblaadje Lid


| Hahaha, inderdaad! Het eerste wat ik ongeveer dacht: even aan Debby vragen op ML.... Ik
heb gebeld en ze dacht inderdaad dat ze het montuur nog wel kon krijgen  Goed dat je zegt dat de
glazen dan misschien wel in een ander montuur kunnen, want ik had ze zo weg gegooid anders. Ben
al blij dat we waarschijnlijk niet een hele nieuwe bril hoeven te kopen. Komt die kleine crimineel
er weer aardig goed vanaf 
Groetjes Bloemblaadje |
Datum: 11-12-2012 10:22:14 | Quote |
Bloemblaadje schreef op: 11-12-2012 10:22:14
|
Hahaha, inderdaad! Het eerste wat ik ongeveer dacht: even aan Debby vragen op ML.... Ik
heb gebeld en ze dacht inderdaad dat ze het montuur nog wel kon krijgen  Goed dat je zegt dat de
glazen dan misschien wel in een ander montuur kunnen, want ik had ze zo weg gegooid anders. Ben
al blij dat we waarschijnlijk niet een hele nieuwe bril hoeven te kopen. Komt die kleine crimineel
er weer aardig goed vanaf  |
|
Quote |
RE: Debbel kan je me helpen??
Debbel79 schreef op: 11-12-2012 11:31:38
|
Quote
bloemblaadje: | Hahaha, inderdaad! Het
eerste wat ik ongeveer dacht: even aan Debby vragen op ML....
Ik heb gebeld en ze dacht
inderdaad dat ze het montuur nog wel kon krijgen Goed dat je zegt dat de
glazen dan misschien wel in een ander montuur kunnen, want ik had ze zo weg gegooid anders. Ben
al blij dat we waarschijnlijk niet een hele nieuwe bril hoeven te kopen. Komt die kleine crimineel
er weer aardig goed vanaf  |
oh, kijk.. fijn om te horen... ik lees nu net trouwens
je mailtje pas haha.. |
|
Quote |
RE: Debbel kan je me helpen??
Bloemblaadje schreef op: 16-12-2012 10:58:26
|
Gisteren het nieuwe montuur opgehaald bij Hans Anders. Mijn zoontje had al 35 euro uitgeteld en in
zijn zak zitten om te betalen, maar dat was helemaal niet nodig, want we hoefde gewoon helemaal NIKS
te betalen! Viel onder de garantie. En dat terwijl we netjes hadden verteld dat hij hem expres
overmidden had gebroken. Wat een geweldige service weer van hun!! Is al de 2e keer dat we
niets hoeven te betalen, want mijn zoontje is een keer met zijn nieuwe bril 2 meter buiten de winkel
gevallen en toen konden we direct weer terug om weer een nieuwe bril te kopen. Kregen we ook al een
nieuwe bril op hun kosten.  |
|
Quote |
RE: Debbel kan je me helpen??
Made schreef op: 16-12-2012 11:07:45
|
wow wat een super service  |
|
Quote |
RE: Debbel kan je me helpen??
Debbel79 Lid


| Quote
bloemblaadje: | Gisteren het nieuwe
montuur opgehaald bij Hans Anders. Mijn zoontje had al 35 euro uitgeteld en in zijn zak zitten om te
betalen, maar dat was helemaal niet nodig, want we hoefde gewoon helemaal NIKS te betalen! Viel
onder de garantie. En dat terwijl we netjes hadden verteld dat hij hem expres overmidden had
gebroken.
Wat een geweldige service weer van hun!! Is al de 2e keer dat we niets hoeven
te betalen, want mijn zoontje is een keer met zijn nieuwe bril 2 meter buiten de winkel gevallen en
toen konden we direct weer terug om weer een nieuwe bril te kopen. Kregen we ook al een nieuwe bril
op hun kosten.  |
ja, ik had dit al vewacht. we hebben namelijk een 100%
teveredenheidsgarantie, en dit valt daar ook onder. helemaal goed!!! (ik had vorige week
een klant die na een week met de bril terugkwam, ze vond hem achteraf toch niet mooi staan...
zucht.... (inwendig denk ik dan "ja hallooo, je hebt hem toch zelf uitgezocht?") maar ook in dit
soort gevallen moeten we de klant gratis een ander montuur uit laten zoeken. ik
persoonlijk vind dit te evr gaan, maar regels zijn regels van hansje hihi
groetjes D.ebby, mama van N.ora en F.iene "Life is not about waiting for the storm to pass, its
about learning how to dance in the rain." |
Datum: 16-12-2012 11:41:53 | Quote |
Debbel79 schreef op: 16-12-2012 11:41:53
|
Quote
bloemblaadje: | Gisteren het nieuwe
montuur opgehaald bij Hans Anders. Mijn zoontje had al 35 euro uitgeteld en in zijn zak zitten om te
betalen, maar dat was helemaal niet nodig, want we hoefde gewoon helemaal NIKS te betalen! Viel
onder de garantie. En dat terwijl we netjes hadden verteld dat hij hem expres overmidden had
gebroken.
Wat een geweldige service weer van hun!! Is al de 2e keer dat we niets hoeven
te betalen, want mijn zoontje is een keer met zijn nieuwe bril 2 meter buiten de winkel gevallen en
toen konden we direct weer terug om weer een nieuwe bril te kopen. Kregen we ook al een nieuwe bril
op hun kosten.  |
ja, ik had dit al vewacht. we hebben namelijk een 100%
teveredenheidsgarantie, en dit valt daar ook onder. helemaal goed!!! (ik had vorige week
een klant die na een week met de bril terugkwam, ze vond hem achteraf toch niet mooi staan...
zucht.... (inwendig denk ik dan "ja hallooo, je hebt hem toch zelf uitgezocht?") maar ook in dit
soort gevallen moeten we de klant gratis een ander montuur uit laten zoeken. ik
persoonlijk vind dit te evr gaan, maar regels zijn regels van hansje hihi |
|
Quote |
RE: Debbel kan je me helpen??
Made Lid


| Quote
debbel79: | [...]
ja, ik
had dit al vewacht. we hebben namelijk een 100% teveredenheidsgarantie, en dit valt daar ook onder.
helemaal goed!!!
(ik had vorige week een klant die na een week met de bril terugkwam, ze
vond hem achteraf toch niet mooi staan... zucht.... (inwendig denk ik dan "ja hallooo, je hebt hem
toch zelf uitgezocht?") maar ook in dit soort gevallen moeten we de klant gratis een ander montuur
uit laten zoeken.
ik persoonlijk vind dit te evr gaan, maar regels zijn regels van hansje
hihi |
oh echt? Ik kan ook niet wennen aan mn bril, iedereen
vind m geweldig staan, maar ik niet....draag m dus ook alleen als het nodig is....maar zou er echt
niet mee terug durven, heb m tenslotte zelf uitgezocht (beetje te snel), wacht wel 2 jaar haha
The most dangerous place on earth is between a mother and her child |
Datum: 16-12-2012 12:00:47 | Quote |
Made schreef op: 16-12-2012 12:00:47
|
Quote
debbel79: | [...]
ja, ik
had dit al vewacht. we hebben namelijk een 100% teveredenheidsgarantie, en dit valt daar ook onder.
helemaal goed!!!
(ik had vorige week een klant die na een week met de bril terugkwam, ze
vond hem achteraf toch niet mooi staan... zucht.... (inwendig denk ik dan "ja hallooo, je hebt hem
toch zelf uitgezocht?") maar ook in dit soort gevallen moeten we de klant gratis een ander montuur
uit laten zoeken.
ik persoonlijk vind dit te evr gaan, maar regels zijn regels van hansje
hihi |
oh echt? Ik kan ook niet wennen aan mn bril, iedereen
vind m geweldig staan, maar ik niet....draag m dus ook alleen als het nodig is....maar zou er echt
niet mee terug durven, heb m tenslotte zelf uitgezocht (beetje te snel), wacht wel 2 jaar haha |
|
Quote |
RE: Debbel kan je me helpen??
Debbel79 schreef op: 16-12-2012 19:56:47
|
Quote
Made: | [...]
oh echt? Ik
kan ook niet wennen aan mn bril, iedereen vind m geweldig staan, maar ik niet....draag m dus ook
alleen als het nodig is....maar zou er echt niet mee terug durven, heb m tenslotte zelf uitgezocht
(beetje te snel), wacht wel 2 jaar haha |
laat zien dan!!!! kunnen
wij je ff geruststellen... (of juist niet)  |
|
Quote |
RE: Debbel kan je me helpen??
Baby2 Lid

| Quote
debbel79: | [...]
ja, ik
had dit al vewacht. we hebben namelijk een 100% teveredenheidsgarantie, en dit valt daar ook onder.
helemaal goed!!!
(ik had vorige week een klant die na een week met de bril terugkwam, ze
vond hem achteraf toch niet mooi staan... zucht.... (inwendig denk ik dan "ja hallooo, je hebt hem
toch zelf uitgezocht?") maar ook in dit soort gevallen moeten we de klant gratis een ander montuur
uit laten zoeken.
ik persoonlijk vind dit te evr gaan, maar regels zijn regels van hansje
hihi |
Maar je kunt toch achteraf spijt krijgen van een keuze?
Het is alleen wel erg vervelend als je spijt krijgt van een dure bril, maar ik kan het me best
voorstellen dat je thuis bent, het licht net even anders valt en je maar niet aan die nieuwe bril
kunt wennen. Dan ga je je er steeds meer en meer aan storen en dan kan ik me best voorstellen dat
iemand terug komt met een bril, ook al heeft diegene hem zelf uitgezocht. Hoop alleen voor
jullie dat het niet te vaak voorkomt.
|
Datum: 17-12-2012 19:55:04 | Quote |
Baby2 schreef op: 17-12-2012 19:55:04
|
Quote
debbel79: | [...]
ja, ik
had dit al vewacht. we hebben namelijk een 100% teveredenheidsgarantie, en dit valt daar ook onder.
helemaal goed!!!
(ik had vorige week een klant die na een week met de bril terugkwam, ze
vond hem achteraf toch niet mooi staan... zucht.... (inwendig denk ik dan "ja hallooo, je hebt hem
toch zelf uitgezocht?") maar ook in dit soort gevallen moeten we de klant gratis een ander montuur
uit laten zoeken.
ik persoonlijk vind dit te evr gaan, maar regels zijn regels van hansje
hihi |
Maar je kunt toch achteraf spijt krijgen van een keuze?
Het is alleen wel erg vervelend als je spijt krijgt van een dure bril, maar ik kan het me best
voorstellen dat je thuis bent, het licht net even anders valt en je maar niet aan die nieuwe bril
kunt wennen. Dan ga je je er steeds meer en meer aan storen en dan kan ik me best voorstellen dat
iemand terug komt met een bril, ook al heeft diegene hem zelf uitgezocht. Hoop alleen voor
jullie dat het niet te vaak voorkomt. |
|
Quote |
Navigatie
Reageren op Debbel kan je me helpen??